Πολιτική επιστροφών
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ/ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός τριάντα (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει προϊόντα που έχει αγοράσει με παράδοση στο χώρο του και δεν μπορεί να επιστρέψει μόνος του τα προϊόντα στο κατάστημα, η συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία μπορεί να αναλάβει, με μία επιπλέον χρέωση, την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημα. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής του πελάτη και τον όγκο των εμπορευμάτων. Μετά τον έλεγχο των προϊόντων που επιστράφηκαν και εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, η Εταιρεία, θα ενημερώνει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟЇΟΝΤΑ
Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο Πελάτης, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]